W przedszkolu funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt, a w nich ewidencje i rejestry.
Przedszkole prowadzi:
- ewidencję czasu pracy,
- ewidencję kartotek żywieniowych,
- ewidencję wyposażenia pracowników w środki BHP.
Rejestry:
- dzieci na podstawie kart zgłoszeń,
- akt osobowych pracowników,
- umów sporządzonych z rodzicami,
- wypadków,
- skarg i wniosków,
- zarządzeń wewnętrznych,
- zamówień publicznych,
- zwolnień chorobowych,
- wyjść pracowników.
Archiwum :
- dokumentacja pedagogiczna,
- dokumentacja księgowa,
- dokumentacja kadrowa,
- dokumentacja płacowa.
Udostępnianie wyżej wymienionych rejestrów odbywa się w gabinecie dyrektora organom upoważnionym do kontroli.
Dokumenty kadrowe przedstawiane są osobie zainteresowanej na pisemny wniosek skierowany do dyrektora przedszkola.
Za treść informacji odpowiada Karina Frankowska – Dyrektor MP 36
tel. 32 – 256 50 85
e – mail sekretariat@mp36kat.szkolnastrona.pl